Wednesday, April 20, 2011

rasa hati...

hari yang cerah...terima kasih tuhan..kerana engkau memberi aku kesempatan menikmati alam ciptaan mu ini...

aku inda tau dari mana memulakan coretan ini kerana sudah lama tidak  menulis setelah   meninggalkan alam persekolahan ..kalau dulu tiap tahun tersedia diary book untuk diconteng meluahkan rasa hati hahahaha..skrg ni..sudah pandai bergosip.....

Berkongsi kisah suka duka dalam usia semakin senja ini memang baik kerana dgn cara meluahkan dan bercerita tentang perasaan kita akan memberi kelegaan dan menjadi terapi yang menjadi...cukup bagi saya pengalaman dua tahun lalu, pelbagai masalah ku lalui dgn hanya ku tanggung sendiri tanpa meluah kan apa yang terpandam dlam hati ku..sehingga aku terlantar sakit ..ada anak ...ada suami namun tdk ada keberanian untuk meluahkan kerana takut disalah erti.....

1 comment:

  1. huhu.. mami jangan sakit2, saya doakan agar tuhan sentiasa memberkati mami and keluarga.. waa~~ tapi ayat-ayat mami best ow, boleh buat novel d masa lapang ni..

    ReplyDelete